Might be sleeping now

DATUM: 2010-05-27 / TID: 23:31:51
">Vardag Kommentarer (0)

Den här dagen har vart helt skum. De enda jag har gjort är
att jag varit ute i några timmar, sen har jag vart inne och druckit te,
käkat glass och legat i sängen med datan, har inte orkat mer. Undrar vfan de är med mig.
Kanske börjar bli sjuk? Kanske börjar tappa hoppet, ännu en gång. Allt känns iallafall
helt upp & ner.

Imorgon är det iallafall skola, allt är som vanligt fast det är roxysaken som alla
skall gå och titta på. Jag skulle egentligen vara med eftersom att jag kom 2a i karaoken
i 8an. Men jag hade inte lust, så få se om jag får chansen nästa år. Klassen
skall iallafall gå och kolla på det, undrar om jag kommer skrika halsen av
mig som jag och Kendra gjorde förra året, vi skrek och klappa händer som bara den, haha.

Efter skolan så skall jag hem till Victoria, då skall vi väl dansa och tagga inför Puma som
är i morgon kväll. Det skall bli skoj och jobbigt på samma gång. Skall träffa en massa
folk där, några utav dom är såklart Victoria, Robin Lekander, Rasmus, Freja, Johanna, fannie,
Jacob, Jerry och en massa andra. 
Skall iallfall dansa arslet av mig, och Robin skall tydligen dansa "sexigt" med mig.
Nudu Robin, du kommer inte våga släppa taget om mig efter dansen, asgarv.

Hör av mig så småning om, Godnatt mina fina


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback