Ja då var man dålig på att blogga igen..

DATUM: 2010-05-26 / TID: 23:30:43
">Vardag Kommentarer (0)

Nu har jag faktiskt en allvarlig anledning till att jag inte har bloggat på någon vecka.
Jag har varit så upprörd på grund utav min design och orkade verkligen inte fixa iordning den.
Men nu så har jag fixat till den en aning. Mja, är inte så hemskt nöjd, men får fixa den någon annan dag,
just nu så får den ta och duga.

Idag så har jag gått i skolan dåra, hade Matteprov i B-delen idag..
De gick väl sådär antar jag, matte är inte min grej, men
fick iallafall 19/20 poäng på A-delen, så jag är redan godkänd, stolt över det!
Fick också tillbaka ett läxförhör i no idag, fick VG.. tack vare några slarvfel.
Men det var ganska bra ändå. Jag försökte så bra jag kunde.

Efter skolan så hängde jag med Maja på stan, hon hade kollat upp en
klocka på Clas Ohlsson, men alla färger fanns förutom vit som
var slut. Och det var självklart den som Maja ville ha, så det blev inget klockköp där inte!
Sen så övergav Maja mig, så jag gick runt och kollade på finfina saker.
Köpte också en morsdag present till mamma, men det får ni reda på vad på Söndag.
Letade också efter en födelsedagspresent till Victoria, men det gick inte så bra för mig.
Men nu har jag iallafall några ideér på vad jag skall köpa till min buse.

Och kvällen har jag väl i stort sätt tillbringat i soffan, är sjukt trött och behövde
bara slappa i några timmar, hehe.  Och i morgon är vi lediga, vet inte varför ( haha )
Men man skall iallafall röra på sig i 4 timmar, så jag får se vad jag skall hitta på.

Nu kallar kudden på mig, Godnattpuss! 




Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback