Höhöhö.

DATUM: 2010-05-30 / TID: 21:01:01
">Vardag Kommentarer (0)

Bara för att jag har extremt tråkigt skall jag lägga upp en massa tester
som jag skall svara på. Ursäkta om jag är töntig, men careface :D

1.

Vilken svordom använder du mest? - Fan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? - 06.00, men jag följer aldrig den tiden (a)
Var köper du dina matvaror ifrån? - Ehm, mamma håller koll på detdära!
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? - Ta bilden
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? - Ett slott
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? - Yes 
När var senast någon stötte på dig? - Jaru, någon dag sen om jag skall vara ärlig
Vad åt du till middag senast? - Kyckling, potatisgrattäng och haloumi
Kan du vissla? - Klart jag kan, kan vissla inåt med!
Tittade du på tecknat när du var liten? - Ja, och gör det fortfarande :D
Äger du några popband t-shirts? - Nej, så desperat är jag inte
När flög du senast? - Jadu, det var nog inatt
Pratar du några andra språk? - Engelska
Har du gråtit offentligt? - Ja det har jag
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? - Tatuering på ryggen skulle vart nice
Vad har du med dig in på bion? - Mysiga kompisar ;D
Vad har du för väder? - Soligt
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? - Jag har inte ens gått ut 8an
När sov du senast på golvet? - För någon vecka sen
Vilken är din favorit drink? - Någon jag fick på Kreta, kommer inte ihåg vad den hette ;o
Gillar du din boendesituation? - Den duger
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? - 4 timmar räcker
Är dina dagar fullbokade och stressiga? - En del utav dom
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? - Hamnar* Beror vem man sitter bredvid
Hur gammal blir du nästa födelsedag? - 16
Tror du på liv på andra planeter? - Jo, faktiskt.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? - Kämpa nu! Du klarar det
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? - Det är en dröm! Jag skall göra det innan jag dör.
Tycker du om att krama folk? - Det är det bästa jag vet
Äger du en digitalkamera? - Ja, det gör jag
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? - Ingen, tack som fan för det :)
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? - Nej, dom gör som dom vill
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? - Jo, men de är gott så vad gör man?
Är du mörkrädd? - Inte ett dugg
Tre saker du alltid har med dig? - Kodisar, mobil, pengar

2.

Hur bor du: Mysigt
Brukar du komma i tid: Kommer alltid i tid
Hur lång är du: 1.69
Kan du laga mat: Ja, så retard är jag inte
Vad jobbar du med/pluggar du: Pluggar i grundskola
Vad har du på dig just nu: Tights, vitt linne och rosa hoodie
Har du någon fobi: Fötter & Folk som knäcker sina kroppsdelar
Hade du en bra kväll igår: Jadå, den var väl helt okej
Vilket är ditt senaste inköp: Räknas Coca Cola?
Din favoritdryck på morgonen: Te!
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Månadspeng
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: Min högtalare
Vem snackade du med senast: Mamma
Varm favoritdricka: Choklad med grädde
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Inte att jag är alkis men, cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: Idag
Saknar du någon just nu: Saknar en person rehjält
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Reta mig
Någon jag stör mig på: Det finns många
Intressen: Hästar, simning, vänner och familj
senaste person du kramade: Min lillebror
Senaste person du ringde: Min lotsaspappa
Senaste person som ringde dig: Dolt nummer
Vad drack du senast: Coca Cola
Vill du ha barn: Självklart, men inte nu.
Längtar du till din nästa födelsedag: Nej
Har rakat dina ben någon gång: Haha! Väldigt många gånger
Är du sugen på något nu: Sugen på att gå ut
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Max 2
Använder du hudkräm: Varje dag
Attraheras du av män med skägg: Stackars dom! Nja, föredrar lena hakor (a)
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop är säkrast, annars spränger jag kastrullen
Brukar du baka: Jag är bäst på att baka kladdkaka
Röstade du i det senaste valet: Är inte intresserad utav politik
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Nej, men det får väl duga
Vilken låt lyssnade du senast på: Come back to me
Har någon annan sovit i din säng inatt: Jo, min nallebjörn
Vad tycker du är äckligt: Bruna bönor & en massa annat
Har du pengar på mobilen: Jadå

3.

X = Nej
I = Ja

[x] Du har en pojkvän.
[I] Du har ett eget rum.
[I] Du har en mobil.
[I] Du har en iPod/MP3 spelare.
[X] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[I] Du har fler än 2 bästa vänner.
[X] Det finns en pool i din gård.
[I] Du klär dig som du vill.
[I] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[I] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[I] Du har aldrig blivit nedslagen.
[I] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden
[I] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[I] Ditt rum är stort nog för dig.
[?] Människor använder dig inte för den du är.
[X] Du har varit på konserter.
[X] Du samlar på något normalt.
[X] Du längtar till skolan.
[?] Du önskar inte att du var någon annan.
[I] Du spelar någon sport. ( Du håller på )
[I] Du brukar göra något efter skolan.
[X] Du äger en bil.
[I] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[X] Du är nöjd med ditt utseende.
[I] Du har inget självförtroende alls.
[I] Du har aldrig fått IG.
[I] Du vet vad som händer i världen.
[I] Du bryr dig om folk.
[X] Du är nöjd med ditt liv.
[I] Du kan mer än ett språk.
[I] Du har ett smeknamn.
[I] Du har ett husdjur.
[I] Du kan hela orden från 10 låtar.
[I] Du har inga “fiender”.
[I] Du är en ganska snäll person.

Men ojjj så skoj detta var. Hör av mig senare nu skall jag plugga!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback