Hej mitt namn är Glader

DATUM: 2010-05-02 / TID: 20:35:49
">Vardag Kommentarer (0)

Photoshop är galet svårt att lära sig men skoj! Jag kan en hel del nu men så mycket mer att lära. Jag har försökt göra en ny header, men det blev bara fail. Så får göra en ny en annan dag, med hjälp av photoshop. Då blir det ny design och ah.. Vad har jag gjort idag, hmm. Har sovit och vart ute i stort sett hela dagen. Jag och William var i skogen och flummade och myste i solskenet! Jag älskar verkligen dethär vädret, jag blir så glad, jihhoooo.

Skall ut en sväng nu, springa runt lite och fota. Det är livet det, :D
Hörs väla senare, om jag orkar. Har lärt mig att jag inte skall lova, haha.

Här är lite muppiga bilder ifrån idag


Muppen själv

Lillebror, jag älskar dig

Muppen själv

Lillebror, jag älskar dig



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback