Hej jag är trött

DATUM: 2010-05-18 / TID: 19:58:49
">Vardag Kommentarer (0)

Shalbla hå ( najs namn ) muhaha. Som ni märker så är jag oerhört trött efter den här dagen ! Hade ju orientering i dag vid Svaide stugan, så har rört mig oerhört mycket today, goodie. Gick väl rätt så bra på orienteringen, men har lidit skall jag säga ! Jag hade svarta mjukisbyxor och det var sjukt varmt, så man typ dog. När jag kom hem så fick jag inte vila utav mina syskon, utan jag hoppade studsmatta och åkte inlines, hehe. Men jag smet efter ett tag och la mig och sola iställe, rätta takter det ! Men det var inte så bra,
för brände mig som fan på kinderna så nu ser jag ut som en tomat, garv.

Nu väntar jag på att Sanna skall ringa mig, vi skall väl snacka om våra problem antar jag,
sen hade det hänt henne något, så jag finns självklart här för henne! Loveu gums.

See you later alligator


Smexig bild ifrån min nya Webcam som jag tog för någon timme sen, usches!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback