Förlåt

DATUM: 2010-05-01 / TID: 16:55:54
">Vardag Kommentarer (0)

Gaaah ! Förlåt för att jag inte bloggat på några dagar, har inte hunnit helt enkelt. Har pluggat ihjäl mig varje dag men nu är det värsta över och mitt arbete duger väl. Inte helt nöjd men aja, allt man gör kan inte vara perfekt.

Igår kväll, alltså Valborg var jag först en stund på en släkträff hemma hos farmor, det var verkligen inte kul.. så jag lämnade stället och åkte till skolan, där mötte jag Felix och Maja.
Vi hade förväntat oss mer folk men vissa "Kunde Inte" Men vi hade det skoj utan dom!
Hämtade upp Timmie och gick mot Snäck, det var nämligen brasa där men när vi väl nästan var framme
fick vi höra utav ett par som cyklade att brasan nyss slocknat, K U L !
Så det var bara att gå tillbaka hela vägen till Öster, där träffade vi på en massa fulla folk.
Men iallafall, vi satte oss på Mcdonalds och där blev vi kvar resten utav kvällen och jag drog hem 00.30.

Nu ska jag fixa iordning mig, skall in till mina kusiner.. ännu en släkträff.
Bara för att min lilla söta kusin Alexander fyllde 8år igår.

Aja måste kila! Hörs senare, jag LOVAR.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback