Faen vaed tråek

DATUM: 2010-05-29 / TID: 01:01:26
">Vardag Kommentarer (0)

Dagen har vart helt okej, men kvällen inte så vidare okej. Det var sjukt segt
på Puma. Träffade i och för sig en massa folk, snacka för det mesta med
Kamon, Johanna, Vickan ( såklart ) , Jerry och Sara. Sen var jag en stund med Freja, Johanna
och Robin, det var ju .. kul, host host. Kvällen vart helt förstörd helt enkelt.
Och det värsta var att det var den sista kvällen de verkligen är ös, inte att det var det ikväll,
men aja. Sen stänger dom inför sommaren, s u g  p å  d e t.
I slutet så var jag så taggad så dansade på dansgolvet och slängde mig ner på golvet och
körde masken, uw that's hot or not.

Imorgon skall jag sova, efter det skall jag till stallet, och senare på kvällen
skall jag till mormor på middag, tror det var i morgon. Hehe 0koll, Men får väl se vad som händer.

Just nu är jag trött och känner mig helt risig både utseénde och känsla,
jobbig kväll har det varit och jag orkar verkligen inte med det här längre.
Shit.. vad livet kan vara jobbigt! Blöblöblö, s u g  p å  d e t  m e d.

Bild på hur mitt fuckface ser ut nu.. som sagt risig.
Godernatter gööttt folk.





Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback