Ännu en dag

DATUM: 2010-05-28 / TID: 07:12:12
">Vardag Kommentarer (0)

Då var det Fredag, skola idag och Puma ikväll.
Ser fram emot Puma, bara inte en speciell person är där, då drar jag utan tvekan.
Orkar inte se denna personens ansikte längre, det ger mig för många minnen..
svårare blir det att glömma denna person, men jag försöker. Men det är alltid någon eller
något som skall komma ivägen så jag bara minns dubbelt så mycket.

Något annat speciellt idag? Naj.. utan bara en tråkig skoldag som man inte
ser fram emot. Antingen kan tiden spolas förbi tills jag är 18år och går ut skolan som en-
utbildad sjuksköterska, eller så kan någon bara spola tillbaka tiden till alla fina minnen och ta med
dom minnena till dagens nutid, det skulle vara s0ft. För just nu är allting bara "hej kom och hjälp mig"

Den här låten är sjukt bra, jag drogar den.. careface?

Demarco - Standing Solider


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback