4ever

DATUM: 2010-05-16 / TID: 23:44:45
">Vardag Kommentarer (0)

Hejhopp ! Länge sen jag blogga, tack vare min design. Den är fortfarande lite sär, men det skall fixas, men bry er inte om det, tihi.

Idag så har jag vart med Victoria, vi vakna 11 fast vi ville vakna tidigt, men nehe.
På eftermiddagen drog vi hem till mig och geeeka data och lyssna på muziqa.

Nu ikväll har vi vart med Fannie, Freja och Johanna. Vi träffade på några andra också,
som Jossan, Matilda och Jonte, tehe skojsi.

FÖRRESTEN ! BÄSTAVÄN SAGA IVARSSON FYLLER 15 ÅR IDAG ! <3 GRATTIS

Imorgon skall jag möta Robin klockan 08.30 uppe vid vägen, jobbigt !
Hör av mig i morgon, pusshej !

Bilder ifrån helgen:)


Vickan

Jag

Jag, aha

Jag, igen

Jag, <Vickan3

Vickan, jag

Johanna, Freja, Jag

Johanna, Fannie, Jag, Freja

Sötnos Vickan

Suddish bildish
Jag, Fannie, Johanna, Freja

Sötnos Vickan

Jag är fjollig


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback