tack för allt grattande :))))) !

DATUM: 2010-03-23 / TID: 21:05:30
">Vardag Kommentarer (0)

Min födelsedag igår vart iallafall lyckad. Fick en massa fina presenter, fick allt jag ville ha. Lite över 5000 kronor, Converse, blommor, godis, resa till stockholm, smycken, biokort, presentkort, kläder och lite mer. En moppe fick jag ju inte, men de får jag nog i sommar.

Dagen började med att mamma och dom kom in och sjöng för mig klockan 06.00, tack för den ! typ död var jag. Men iallafall klockan 06.00 började jag baka till kvällen. Bakade chokladmuffins som faktiskt blev supergoda !

Klockan 09.00 åkte jag in till pappa och redan halv tio så kom Robin Brolin på besök. Vi drog till Elias och stannade där i några timmar, dunkade musik så att hela lägenheten skakade. Grannarna var nog en aning sura, men shitthesame. Vi lekte med baseboll trän också, det var skojsigt, haha. Runt 15.00 så drog jag hem och blev firad utav mina syskon, dom sjöng minst 20 gånger för mig på 2 timmar. Frida kom in en sväng och firade mig också. Runt 18.00 så kom det gäster, stannade hos oss till 21.00.. och då kom Robin Lekander, vi gick en sväng och sen så drog vi hem till mig och spelade vändtia. Jag vann såklart.

Runt halv 11 lämnade han mig, eller jag kastade ut honom rättare sagt. Var så himla trött.. somna så fort jag kastat av mig alla kläder och la mig i sängen, faktiskt riktigt skönt. Men de va minde skönt att bli väckt klockan 09.00 utav oliver som ville ha hjälp med att skära en kiwi i bitar.. suck.

For in till stan runt 10.00 och gick på stan en sväng. Efter det så åkte jag hem till Victoria och dom firade mig, så snälla ! fick till och med glass med marränger, MUMS.

Nu ska jag hoppa in i dushen och efter det tv, sen flummmm och sist men inte minst SOVA. 

Lite bilder ifrån min födelsedag, allt jag fick och så, men allt är inte med på bilden. 

 
 
 
 


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback