:)

DATUM: 2010-03-01 / TID: 01:10:59
">Vardag Kommentarer (0)

Hejjsan svejsan !

Sitter nu och snackar med Robin i mick, vääääldigt rulligt.

Kvällen blev faktiskt väldigt lyckad. Jag och William flummade ihjäl oss som ni ser på bilderna. Efter det så var jag sååå jedrans slut. De blir man efter en timmes flummande.

Vi åkte hem runt 21.00.. jag lyssnade på musik hela vägen hem, alltså 5 mils musik. De är grejjar det minsann.
När jag kom hem så hoppade jag in i duschen direkt bara för att jag luktade extremt mycket curry, haha.
Saknar faktiskt lukten lite, nehj jag skoja !

I morgon ska jag åka in med bussen klockan 11.10. Ska hem till Lekanderfolket en sväng as usual. Klockan 7 på kvällen ska jag på simträning, jiippiiyeey. Längtar redan efter att få träffa lekanderfolket.

Förresten, jag haaaaaatar lösschampoo ! DE LUKTAR INTE GOTT. Blööööh :(

Godnatt, sov sött ;*


Mina och williboii's überfina bilder


























Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback