Sweet like a rose..

DATUM: 2010-03-07 / TID: 00:57:55
">Vardag Kommentarer (0)

Vet inte varför jag valde just den rubriken, kände bara för det.

Idag har vart en rolig dag ! Började med att jag vaknade 11.00.. sen så väntade jag på att Tom, Robin och Josefin skulle hämta upp mig så att vi kunde börja vårat äventyr ut till Väskinde. Nämligen första gången busungarna skulle få åka hem till mig. De första vi gjorde när vi kom hem var att spela Rock Band, Lips och Guitar Hero. Maha de va väääldigt skojsigt. Jag sjöng, Robin och William spela gitarr och Josefin spelade trummor. Felicias rock band äger ut allt och alla, såklart.

Efter några timmars spelande så blev det tacos, MUMS. Åt fett mycket enligt mig så höll på att dö efter.. shitthesame.

Runt 21.00 så började vi bli flumm och tog en massa bilder, både inne och ute. Såååå fina som ni ser !

I morgon ska jag till farmor en stund om jag orkar, har feber och är jätteförkyld men ska nog klara av det iallafall. På eftermiddagen så måste jag verkligen plugga. Om jag inte pluggar i morgon så får jag IG i dom här uppgifterna.. de får inte hända.

Men nu ska jag slänga mig i soffan och glo på tv, sen så ska jag läsa och efter det ska jag SOVA.

PUSS OCH EN BAMSEKRAM


Felly, Ruben

Ruben, Felly


Ruben, Felly, William
( Vfan är de för fel på oss flummbebis ruben?)

Ruben, Felly
( Twilight Style, HAHA)

Jossan, Felly


Ruben, Jossan

Ruben, Felly

Jossan, Ruben

Ruben, Felly


Ruben, Felly

Felly, Jossan

Ruben, Jossan, Felly


Tack så mycket för gårdagen. Jag älskar er Lekanderfolket


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback