Sjuk

DATUM: 2010-03-09 / TID: 11:12:02
">Vardag Kommentarer (0)

Hejjsan

Orkade inte skriva igår eftersom att jag var så pass sjuk.. magen värkte hela tiden och jag hade feber och var jätte förkyld. Idag så värker inte magen lika mycket, men jag har feber och är förkyld. Plus att jag inte kan äta. När jag ser mat så vänder det sig i magen, inte roligt.

Vet inte om jag kan gå i skolan i morgon, det beror på hur min mage mår. Annars så har jag NO-prov i morgon, tror jag. Jag har valt ett ämne som heter dioxin. De kommer nog gå bra.. måste plugga på de idag.

Nu så sitter jag och ser på svampbob fyrkant på tv, haha. Och försöker plugga på projektet i hemkunskap. Orkar knappt sitta upp så de blir lite jobbigt. Men jag försöker så gott jag kan.

Hör kanske av mig senare, det beror på hur jag mår.

Puss och Kram :*

 
Felicia hjärta Svampbob


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback