Seeeeeeg dag

DATUM: 2010-03-07 / TID: 20:52:05
">Vardag Kommentarer (0)

Tjuutjena bloggen ( clicks hälsning )

Idag så har jag sovit i stort sett hela dagen och slappat vid datan. Är fortfarande jätte förkyld.. trots det så måste jag gå i skolan i morgon. Men får inte va med på idrotten och får inte gå på simträning på kvällen, bluhuhää !

Jag sa ju att jag skulle plugga idag, har faktiskt pluggat en hel del men har ändå mycket kvar att göra. Men de ska jag nog fixa.

Snart så ska jag hoppa in i duschen sen blir de att ta en kopp te och bara mysa ner mig i sängen och läsa en bok.
Har blivit beroende av att läsa, vilket är ett mirakel, muhaha. Har läst ut två böcker på 2 dagar, unbelievable. Nu håller jag på att läsa en bok som heter '' lång väg hem'' superduperbra !

Men nu måste jag kila ! Sov så gott allesammans, PUSSEN


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback