;oo

DATUM: 2010-03-21 / TID: 07:51:18
">Vardag Kommentarer (0)

Godmorgon gott folk. Kan inte förstå att jag är vaken ;o somna runt 22.00 för att jag var så extremt trött. Sen så vakna jag 07.00, jag är nog inte helt frisk. Men det är ju bra att gå upp tidigt, då har man en längre dag framför sig i jämfört med vad jag brukar ha. Brukar sova bort hela dagarna men nu, nu är jag taggad ! säger vi..

Haha, sitter här i sängen och tittar på Andra Avenyn, har sätt alla programmen så nu har jag bestämt att börja om från början. Har nämligen alla program på datan, jippie.

Senare under dagen ska jag till Victoria en stund, sen senare på kvällen kommer Alf & Sylvia hit. Vi ska ha tacoskväll och fira mig och mamma. Mamma fyllde år förra veckan och jag fyller år i morgon.
Jesus, hoppas jag får en bättre födelsedag än vad jag fick förra året. 

 Men nu ska jag forsätta se på AA och fixa min design, Kram







Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback