Godmorgon

DATUM: 2010-03-24 / TID: 07:00:26
">Vardag Kommentarer (0)

Ovanligt att hinna skriva innan skolan ;o. Sitter nu i sängen och funderar på om jag kan ha min Converse fast det regnar lite smått ute. Jag vill ha dom.. men om jag smutsar ner dom så blir jag sur och förbannad på mig själv. Okay.. vi gör såhär, jag tar dom idag, om dom är smutsiga när jag kommer hem är jag sääämst i hela världen.

Faktiskt förvånad över att jag kunde somna klockan 23.00 igår. Brukar inte somna så tidigt, så woooowh !

Okej, nu måste jag skynda miiiii. Slänger in ett inlägg senare under dagen, puusshaj. :)


En bild ifrån i lördags, på Alexander, William, Felicia

 


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback