Godermorgon

DATUM: 2010-03-03 / TID: 11:52:55
">Vardag Kommentarer (0)

Hejhopp !

Idag är jag väääldigt förkyld. Ska egentligen in till stan idag och kolla på Josefin när hon lirar fotboll på Crullis Cup. Men jag är så förkyld så jag orkar nog inte. Sen så är jag förbannad och irriterad över all skit man fick ta igår.

Jag och en killkompis sov nämligen i samma säng. Vi hade inte samma täcke och vi låg inte ens tätt emot varandra. Vi är bara kompisar och behövde någon plats att sova på. Jag menar det är bara en säng?

De här var föräldrarnas kommentar

 Föräldern saJaha, här har det vart påsättning !
Jag sa - Nej vi är bara kompisar ?
Föräldern sa - Om man inte är tillsammans ska
man inte sova i samma säng.
 
Jag sa - det är bara en säng. En säng är inte
bara till för sex, utan en plats där man sover
 
Föräldern sa - Men ni kunde ha frågat om det var
okej för mig att ni sov i samma säng.

Sen så efter ett tag så ropade föräldern på mig och min kompis ..
när vi kom ner så började hon prata om preventinmedel.
Och hur pinsamt var inte det?
fortfarande - VI ÄR INTE TILLSAMMANS.. Hur svårt kan de va att fatta?

Jag menar .. FÅR MAN INTE VA KOMPISAR OCH SOVA I SAMMA SÄNG?!
JAG BLIR SÅ HIMLA LEDSEN OCH FÖRBANNAD.

Så allting slöt med att vi inte får sova över som kompisar.
Och att vi bara får sova över om vi är tillsammans.
Vilket är rejält fånigt ! MESHUVUDEN säger jag bara.

Aja, föräldrar förstår inte att dom sårar och förstör ens vardag i vissa stunder.
Jag har redan bestämt att mina barn ska minsann få sova med deras
kill/tjejkompisar fast dom inte är tillsammans.

Men nu ska jag försöka glömma det där. 
Idag måste jag städa mitt rum, sova, gå ut en sväng, datorn såklart, umgås med min
söta lillebror som kommer hem idag, äta Maxmat med familjen, tv sen sist men absolut
inte minst, SOVA.

Senare under dagen ska jag lägga upp bilder på saker jag önskar mig när jag fyller år.
Längtar till min 15-årsdag. Jippie :)!

Men nu ska jag städa mitt rum som redan är städat. Men aja, man kan alltid förbättra.
PUSSHEJ

Lägger upp en bild på mig och Josefin.
Den bilden passar in nu !





                      


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback