G o d m o r g o n

DATUM: 2010-03-28 / TID: 13:15:45
">Vardag Kommentarer (0)

Godmorgon' :)

kom nyss hem ifrån Nobba, har slaggat där tillsammans med Sabina, Dennis och Linta. Vi såg på en massa skräckfilmer och komedier som gaymovie.. ganska skoj ändå, men jag ägnade tiden att lyssna på musik. Kääkade en massa godis, bläääääh. Sen fick jag inte sova så vi låg och snackade och svettades, nästan 30 grader varmt var det i Nobbas rum, usch ! och jag fick sova i våningsäng så jag låg uppe, och värmen stiger uppåt så det var typ en bastu hos mig. Men det slutade med att vi till slut somna runt 05.00 och vakna 11.00.

Och nu sitter jag i mitt lilla rum och käkar frukost, mums. Efter det ska jag plugga till matteprovet imorgon, det kommer inte gå bra för mig :( men ska iallafall försöka.

Hör av mig senare.

See you later alligator


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback