F Ö R L Å T !

DATUM: 2010-03-20 / TID: 13:01:20
">Vardag Kommentarer (0)

Förlåt för att jag inte bloggat på mer än en vecka ! Har bara haft fullt upp och har inte mått så hemskt bra. Men ska ändra mina vanor nu och blogga varje dag som jag gjort innan.

Idag så har jag gått i skolan ! lördagsläsning.. kanske inte det roligaste, men men. Efter skolan så åkte jag till nya godisaffären där dom har 500 sorter, oooowooooowh ! Blev helt till mig. så de slöt med att jag köpte ett helt kilo godis med pappa. Kommer räcka ända till påsk fan, jippie.

På måndag fyller man 15, jesus va nice det ska bli. Så ikväll så ska jag, mamma, abbe och morfar firas. Vi fyller år nääästan på samma dagar så de kommer bli skojsigt. Då blir det fest hos mormor, och då kommer allt gott folk ifrån mammas sida, släkt och vänner. Tummen upp på det !

Jag är på så bra humör idag, vet inte varför ;o men de ska man va glad över.. antar jag.

Hör av mig senare, puuussshej.

Slänger in lite bilder på mig och min älskade Victoria.. som vi tog förra veckan när vi hade det lite flummigt. 

 
Victoria, Felly

Victoria, Felly

Victoria, serriösa Felly

Felly, Victoria

Världens finaste, älskar dig frugan min !

och sist, och faktiskt minst. F E L L Y !


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback