;/

DATUM: 2010-03-11 / TID: 14:09:37
">Vardag Kommentarer (0)

De där med att blogga när man är sjuk, är inte jag så hemskt bra på. Men nu ska det skrivas.
Jag är fortfarande sjuk, står snart inte ut med smärtan. Under några månader 2009 hade jag magkatarr och de var inte de roligaste jag vart med om. Igår fick jag reda på att jag fått magkatarr nu igen, fast värre den här gången. Orkar verkligen inte :'( men jag ska klara det här, just nu går jag på medicin.

Idag så har jag bara legat i soffan och hostat, hostat och hostat. Har iallafall lyckats att äta lite idag, minsann duktig.

Hoppas verkligen att jag får gå till skolan i morgon, men de är inte så säkert att jag får de.. eftersom att jag är så pass sjuk så orkar jag nog inte. Men jag ska försöka för saaaaknar klassen så mycket nu !

Har inte vart ute sen i söndags så hoppas verkligen att jag blir frisk snart.

I sånt fall efter skolan i morgon så ska jag gå på stan en sväng och köpa present till min lillasyster som jag inte fått chansen att göra för att jag är sjuk.. fast hon fyllde år i tisdags. Och förhoppningsvis så hittar jag något niiice till henne, och då ska jag rusa hem och gratta henne, jippieyey.

Men nu ska jag vila ett tag ! Pusshej :)


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback