B1 älskar sin B2

DATUM: 2010-03-03 / TID: 23:45:58
">Vardag Kommentarer (1)

Har nu suttit och läst Majas blogg i en timme ! Sitter och smågråter över allt hon och jag har gått igenom. Under en tid så var vi konstant, varje rast, varje minut i skolan. Vi hjälpte varandra med alla våra problem och gjorde allt för att bygga upp oss igen. Efter allting hade löst sig så slöt vi va i skolan. Trots att vi går i samma klass så slöt vi bara att umgås. Pratar inte på samma sätt som förr, är aldrig med varandra längre.

Ikväll så pratade vi om det här, huuuur fan har jag kunnat klarat mig utan dig bejjbi ?Borde ha slagit i huvudet väldigt hårt, För jag är ingenting utan dig. Vi har nu bestämt att bygga upp våran vänskap igen och ha det som vi hade förut. Redan nästa vecka så ska vi va, längtar som bara den. Har saknat dig gumman, men har inte vågat att ta tag i det, utan har bara väntat på att tiden skulle va inne för att berätta hur mycket jag har saknat dig. Och nu vet du.

B2, Syster, Bästavän, jag älskar dig & kommer alltid att finnas för dig.

Har gjort en liten bild till dig. Inte så hemskt nöjd men men..



Kommentarer
Postat av: Maja

awwwwwwwwwwww... gumman jag älskar dig, bästavän b1<3

2010-03-04 @ 09:28:41

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback