Älskar myskvällar

DATUM: 2010-03-24 / TID: 20:44:48
">Vardag Kommentarer (0)

Jag älskar mina mysiga utekvällar i mörkret med musik och min egna lilla tystnad :)

Ikväll så tog jag en långpromenad, och som tur var så tog jag med kameran. Tog lite random bilder på konstiga saker, men men. Jag skulle egentligen till mina älskade höbalar men det va så himla mycket vatten på vägen så jag kunde inte komma förbi, så istället gick jag upp till busskuren, där jag lyssnade på musik och tänkte lite, som jag brukar göra. Efter det så fortsatte jag att gå i skogen och tog en massa kort. Guuuush vad jag haft det mysigt ! förutom när jag ramla i en meter snö, de va kallt men jättekul. Fick en massa snö i skorna så var tvungen att gå in, men det var väl lika bra det. Klockan 21.00 börjar Andra Avenyn, då blir det att mysa ner sig i soffan med en kopp te och bara ta det lugnt.

älskar.. låten 





Lägger upp några utav kvällens bilder, :thumbup:


 Mycket vatten på vägen :O

Översvämning !

Vackert :')

<3busskuren

<3busskuren

Mysko bild ^^

Dancing in the dark

Humor


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback