Love

DATUM: 2010-06-08 / TID: 21:20:21
">Vardag Kommentarer (1)

Umgicks med Freja och Fannie förut. Vi gjorde varma mackor, och Fannie och Freja la på
godis som smälte sådär mysigt äckligt in i osten, haha. Men dom verka gilla det.
Jag följde med Freja och Fannie till deras fotbollsträning i Björkome, som bara ligger en bit ifrån mig.
Freja har skadat foten så hon var inte med och träna men Fannie sprang runt där som en söt liten sak.
Där på träningen träffade jag Johanna, Natta, Felicia, Fliza, Ida och en massa mer. Jag, Freja och Natta
satt på läktaren och dansade. Och sen så visade jag hur jag ser ut i badmössa, vi höll på att garva ihjäl allihopa.

Jag älskar er mina små fina knasungar!


Fannie

Fannie

Fannie

Freja söti

Natalie

Fotbollen (y) ( jeavligt suddig bild )


Kommentarer
Postat av: ♥fannie♥

älskar dig också min lilla felly:) men vilka fina små bilder på mig... not..<333333

2010-06-09 @ 20:57:40
URL: http://iloveyabby.blogg.se/

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback