Smile

DATUM: 2010-06-22 / TID: 15:05:19
">Vardag Kommentarer (0)

Sitter här nu och har planerat min eftermiddag, fantastiskt.
Jag skall snart åka in till stan och vara med mina syskon :D. Sen skall jag umgås med familjen ikväll, och
jag sover över där. Imorgon skall pappa och Malla jobba och syskonen skall på dagis/fritids så jag är hemma
själv då. Kanske skall träffa någon eller så är jag bara hemma och tar det lugnt. Iallfall i morgon klockan
14.00 skall jag och William till sjukhuset för vi är bjudna på någon invigning, vi får tårta! Mums.
Det skall iallfall bli trevligt. Vet inte mer vad som händer, men lekar och sånt för dom sjuka små barnen,
det är dom så värda så. Ställer upp till 100% på min lillebror, så det så :).

Hör nog inte av mig ikväll, iallfall inte vad jag tror.
Men imorgon så hör jag självklart av mig, ha det bra tuffingar. Puss & Kram

Kärlek till er mina älsklingar, storasyster älskar er.
( Förlåt för suddiga bilder )


Mindie

Johannes

Jag, Mindie

Mindie

Jag, Mindie

Johannes ( tuffing ), Jag

Johannes

Oliver ( miiiin bebis )

Prinsessan Oliver


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback