Where are you now?

DATUM: 2010-06-16 / TID: 13:24:04
">Vardag Kommentarer (0)

Första gången vi skulle ses, kommer du ihåg det? Jag ringde dig och sa att jag snart skulle komma till dig.
Medan jag gick till dig funderade jag på hur jag skulle bete mig, jag var så nervös. Helt plötsligt stod jag utanför
din dörr och ringde på. När du öppnade dörren så kastade jag mig i dina armar, den kramen gjorde våran
vänskap. Vi gick in till ditt rum och börja flumma direkt. Vi kom på en massa sjuka ljud och skrek.
Sen så gick jag och satt mig utanför din garderob och tittade in. Jag hittade dina snuskiga fotbollshandskar, haha.
Sen så skulle jag typ lägga in dom igen och då var det någon som rev mig, det var din katt.
Jag har aldrig vart så rädd i hela mitt liv, tihi. Redan den gången sov jag över hos dig, och det var första gången
vi umgicks. Innan hade vi bara givit varandra ett leénde varje gång vi mött varandra i skolan.

Kommer du ihåg den gången vi flummade vid gutavallen? Vi klättrade på muren och hoppa ner till andra
sidan. Efter ett tag hörde vi några som skrek på oss och började jaga oss bara för att vi inte fick vara där.
Vi sprang som galningar och klättrade upp på muren igen, jag tappa greppet så jag ramla ner och skrapade upp
handen på asfalten, haha. Du hoppa ner och tog mig i handen och sa till mig att vi måste springa.
Vi sprang till A7 och flummade på Alléskolan. Vi fann våran nya älsklingssak, linbanan.
Där döpte vi om oss till Äggtoddy och Äggröra, kommer du ihåg det? Jag har aldrig skrattat så mycket i
hela mitt liv, helt serriöst. Där tog vi en massa kort och fimade in videor, haha! Gud vilka minnen.

Du förstår inte hur jääävla mycket jag saknar dethär och min Äggröra. Jag vet inte vad som har
hänt men vi umgås nästan aldrig längre. Jag vet inte vad jag skall göra, för jag vågar inte fråga dig om
du vill ses någon dag, för det känns så himla fel.. ( tårögd ) Jag vill att vi skall hitta tillbaks igen, vi var jämt
jämt och åter jämt, men nu är vi kanske en gång i månaden, till och med längre mellanrum. Det funkar inte.
Vi glider verkligen ifrån varandra, och det är inte okej.. du är min bästavän och kommer alltid att vara,
även fast du inte tror det. Och jag älskar dig så jäävla mycket, även fast jag inte visat det den senaste tiden,
Men det gör jag verkligen. Du var den som vände mitt liv upp o ner, det var du som gjorde mig till
den person jag är idag, det var du som hjälpte mig att få bort min blyghet, det var du som lös upp mina dagar.
Vart är du nu? Vart är min solstråle, min fina skatt? Jag saknar dig så otroligt mycket så du anar inte.

Bästavän, Korvnishe, Bebus, Kokosnishe, Duvskit, Äggröra..
Jag älskar dig, och har alltid gjort och kommer alltid att göra.
Tack för allt du gjort för mig, det värmer verkligen. Jag hoppas vi ses snart,
för jag saknar dig så mycket. ♥



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback