Uppdatering..

DATUM: 2010-06-20 / TID: 19:27:53
">Vardag Kommentarer (0)

Blev lite ändringar igår. Jag sov hemma hos Robin och hade inte tillgång till data igår kväll.
Så.. ja. Igår så var jag då och såg på Folkrace, det var bara träning men det gick
väl ganska bra för Robin och Lillen ( Robins pappa ). Vi badade inte utan vi var ute ifrån
22.30 - 01.00. Vi var på Allé och lekte på snurrgungorna, shiet vad jag var snurrig.
Var så snurrig att jag halkade på asfalt och slog benet och skrapade fötterna, det gjorde rejält ont.
Sen så cyklade vi runt lite i stan och sen tillbaka till Allé igen, för där var det absolut roligast.

Och idag så hade vi satt klockan på 09.30, då så åt vi frukost sen så åkte jag hem.
Hemma så fixade jag ihop Vickans present för hon fyller 15 år idag, min lilla älskling.
När jag var klar och hade fixat iordning mig så åkte jag till Vickan. Där träffade jag hennes
familj och vänner. Bland annat Jerry, Sara och Jossan.
Kom nyss hem därifrån, utav mig fick Vickan ett halsband, godis och ett grattiskort.
Hoppas hon blev glad för det, men det tror jag.

Just nu så ligger jag i sängen och tittar på Beck - Spår i mörker.
Har hört ifrån Linnea och Vickan att den skall vara bra och en utav dom läskigaste beckfilmerna.
Efter filmen skall jag se fler beckfilmer.. dom är faktiskt grymt bra!
Orkar inte lägga upp bilder ifrån igår.. men en på Victoria skulle passa in bra eftersom att hon fyller år.



GRATTIS !

Nu får du äntligen cykla utan hjälm och
nu får du också "leka" lagligt :)

Jag älskar dig otroligt mycket frugan min!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback