Today, I feel good

DATUM: 2010-06-21 / TID: 11:44:05
">Vardag Kommentarer (1)

Godmorgon folket.
Har just sett ett avsnitt utav Smallville, den serien är faktiskt rätt så bra, ;o
Skall snart ut och fota lite om jag hittar något fint. Kanske skall springa i vattenspridare
med William, fast det inte är så himla bra väder för det, men men.
Senare under dagen skall jag och familjen till glassbaren, faktiskt inte första gången för mig iår utan
den tredje gången, " hej jag är ett glassmonster, hehe ". Efter vi tryckt i oss glass skall vi hem och grilla,
kanske inte så bra timing att äta glass före maten, men jaja. Vi skall äta flintastek, färsk potatis, grönsaker,
beasås och halloumi, det är så grymt gott! Det bästa jag vet på sommaren, mums!

Talk to you later

Bilder ifrån Sommaren 2009


Felly & William - Brobrottet

Grodyngel - Brobrottet

William - Poolen

William & Felly - Poolen

Felly & William - Poolen

William - Poolen

William & Felly ( vfan gör jag ? ) - Poolen

William & Felly - Kramkalas


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-06-21 @ 12:39:54

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback