Time to tell you about my day

DATUM: 2010-06-28 / TID: 23:32:53
">Vardag Kommentarer (0)

Allt började med att Jossans alarm startade klockan 09.00 med Chipmunks remix signal,
hoppa nästan till. Det visade sig att Jossan skulle ut med hundarna så jag vaknade i onödan.
Men jag försökte vakna till och satte på mig kläder och bäddade Jossans säng, snäll är man minsann.
Sen så gick jag ner och såg på tvprogram med Jossan och Felicia ( Deras lillasyster, snyggt namn huh? )
Gjorde lite frukost mellan reklamerna och så. Senare så gick jag och Robin ut med täcken och satte oss i
solstolar. Jag fick inte en endaste blund, eftersom att en viss person alltid skall retas med mig och kittla mig
så att jag nästan dör. Jag säger ju det, han är elak, Hah. Jag skall ge igen, iallfall försöka.
Tiden har faktiskt gått för snabbt idag, har inte gjort ett piss, utan att bara slappat med Lekanders.
När klockan sprungit iväg till 15.00 så kom mamma och hämtade mig. Hon berättade att William är
rejält sjuk, så vi fick ställa in våran Kalmar resa som vi skulle på imorgon. Riktigt synd eftersom att man längtat
efter det, men man kan inte åka med en 8åring som är sjuk, det går bara inte. Utan vi skall till lassis imorgon
och kolla vad det är, antingen så är det ett skov inom hans sjukdom. Jag är faktiskt riktigt orolig, tur att han
är en kämpe, jag vet att han klarar dethär. Men iallfall, jag och mamma åkte till Ica Maxi och köpte mat, jag
köpte även naturgodis och en Kalle Anka tidning till William. Sen så köpte vi mjukglass med nötkross på
och satte oss i Maxis lilla minicafé. Då så kom Vickan och Jakob och snackade med oss lite, det var skojsi.
Efter jag slukat glassen så åkte jag och mamma hem, då fick jag och William 500kr var bara för att det inte blir
någon resa, det var ju omtänksamt, tack så mycket! Sen så satte jag mig vid datan och dunkade musik..
Och nu ligger jag här och ser på "Andra sidan Häcken" med min nalle, Teddie.

Bilder ifrån igår


Robin & Jag

Ossy ( Stavning )

Robin & Jag

Jossan & Jag

Jag & Robins fina kortbyxor x)
( Man kan undra varför dom tog kort just där på mig ? )


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback