Svinkallt

DATUM: 2010-06-17 / TID: 23:51:54
">Vardag Kommentarer (0)

Hejhopp Gummisnopp.
Kom nyss hem ifrån stan. Har varit och badat med Maja på Kallis, fyyysatan vad kallt!
Men skojj var det, för det var en massa p12 som glodde på oss, som ansåg att dom var fett med coola, asg.
Efter vi badat så gick vi runt och skulle byta om så kom Felix, Timmy och Dante. Gud vilken tur att
vi precis fått på oss kläderna när dom kom, haha. Vi tog lite kort ( som jag lägger ut senare eller imorgon)
Sen så gick vi upp till borgen för att jag skulle möta min lotsaspappa och min lillebror för att åka hem.

Nu skall jag äta något, för jag är extremt hungrig! Sen blir det att se på film och slappa.
 Puss och en stor kram! ♥


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback