Summer evening with the best

DATUM: 2010-06-17 / TID: 19:48:26
">Vardag Kommentarer (0)

Hejsansvejsan. Sitter hemma hos pappa nu och degar.
Väntar på att klockan blir 22.00 för då skall jag och Maja bada, och kanske Casper och Felix också.
Tror vi badar på Kallis eller något, sen skall jag redan dra hem vid 23.00.

Förlåt för att jag inte orkat blogga idag, har bara varit så överdrivet trött,
men nu är jag igång igen. Skönt att jag fick träffa mina syskon, har nu min minsta lillebror i knät som
lipar över att jag inte bakar med honom, men tyvärr har faktiskt inte orken till det nu.

Kommer säkert ta lite kort ikväll som jag lägger upp senare.
Nu får ni nöja er med att jag lägger upp gamla bilder på familjen, tihi.
Vi höres sen!


Oliver

Pappa, Mindie, Johannes, Oliver

Mindie, Jag, Johannes

Oliver

Johannes, Mindie, Oliver


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback