Shululu pluttisar

DATUM: 2010-06-23 / TID: 21:06:37
">Vardag Kommentarer (0)

Har ju inte bloggat på grund utav att jag varit hos pappa.
Men nu är jag igång igen! Igår gjorde när jag kom hem till pappa så drog alla till simskolan precis när jag kom.
Tack för den liksom.. Men Robin Lekander kom till mig och gjorde mig sällskap. Vi såg på tv, låg och snacka,
hoppa studsmatta och hade vattenkrig med vattenpistoler, det var grymt roligt, haha. Han åkte väl hem runt 22.00
och då satte jag mig vid tv och såg på fotboll med pappa.

Idag så vaknade jag runt 10.00 och satte mig vid tv och glodde på Oliver Twist.
Efter det så hade pappa bestämt att jag skulle städa bilen .. och vi har en sjusäten bil så det tar ett tag.
Men jag satte igång musik i bilen och började städa. Jag dammsugde, tog bort allt godispapper som
mina syskon gömmer under sina stolar och så torkade jag av allt. Det tog runt 2 timmar, men hoppas pappa
blev glad, för det var faktiskt jobbigt. Efter det jobbiga så hoppade jag in i duschen och fixade iordning mig
därefter för att träffa Robin och Daniel. Jag mötte busungarna på Expert och där satt vi och kollade
på Monster Vs Aliens med 3D glasögon. Efter det så började vi gå ner emot hamnen. Robin slog vad om att han
skulle hoppa i ifrån kallis brygga med kläderna på om han fick en tia. Vi gick med på det bara för att vi
ansåg att han aldrig skulle våga. Men när vi väl var där vid Kallis så sprang han och bara dök i, helt galen.
Vi gick och satte oss bakom stenmuren på väg ut till piren vid hamnen och solade, guuusch vad det var varmt!
Där så torkade Robin, eller försökte. Efter det så gick vi och köpte glass och gick upp till Öster och snackade.
Sen runt 19.00 kom familjen och hämtade mig och då åkte vi till Ica Maxi och handlade mat.
Japp, det var min roliga dag det.


Robin & Daniel

Robin

Robin

Robin, due knäpp

Robin ( Bild tagen ifrån videoklipp )


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback