Shit.. Palla det här

DATUM: 2010-06-02 / TID: 23:00:27
">Vardag Kommentarer (0)

Nu säger halva klassen att man skulle träna på repitionsuppgifterna,
och andra halvan säger att man skall träna på måldokumentet.
Jag blir så himla deprimerad! Om det är så att man skall träna på repitionsuppgifter med,
som vårar lärare sa att vi bara kunde göra som exra hjälp, så kommer jag få IG på det här provet.
Jag har jobbat ihjäl mig på dethär, jag har verkligen kämpat efter måldokumentet.



De papper som ligger till höger har jag skrivit.. kämpat..
Nej, nu ger jag snart upp. Går och lägger mig i sägnen och tränar in det jag har skrivt
iallfall, om inte så får jag gissa. För jag kan i stort sätt inget annat än de.

G o o o o o o d n a t t t  !


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback