Shit! :D

DATUM: 2010-06-03 / TID: 16:45:42
">Vardag Kommentarer (0)

Hellu, ni anar inte hur glad jag är! Jag fick ju VG+ på mitt prov i hemkunskap och
jag vart inte riktigt nöjd över det. För jag hade ju skrivit i princip likadant
 och lika mycket som alla andra, så jag var extremt besviken.
Men idag så hade vi betygsnack och då bad min lärare om förlåtelse och att hon hade bedömt
fel på provet och att jag är grymt bra på lektionerna. Så hon sa till mig att jag blivit höjd tack vare
mitt kämpande. Så hon höjde mig till MVG! Så nu har jag mvg i hemkunskap i slutbetyg till gymnasiet.
sjuktsjuktsjuktglad är jag nu!

Om några minuter skall jag byta till ridkläder och gå till stallet.
Brukar inte rida mitt i veckorna på ridskolan, men jag blev förfrågad om jag kunde ta
hand om en häst nu ikväll, så klart jag ställer upp!
När jag kommer hem så skall jag packa till i morgon! Berättar mer sen.

H E J D Å Å Å Å Å ! H A P P Y F A C E S ;'D


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback