Sådärja..

DATUM: 2010-06-21 / TID: 19:02:05
">Vardag Kommentarer (0)

Nu börjar det dra sig emot kvällen, vad skall jag hitta på nu. Har legat och kollat på
youtube på både nya och gamla videor ifrån Britain's Got Talent, det finns många som är grymt bra!
Jag har till och med gråtit till några videor, de som är bäst är Aiden Davis & Dansgruppen Diversity,
som faktiskt vann 2009, sjukt bra! Det är värt att ta sig en liten titt! Ni kommer inte ångra er..
Snart skall jag sätta mig vid tv och ta en kopp te, för jag tänker iallfall inte gå ut i det här vädret.
Sen får jag se om jag kommer på något annat, skall iallfall försöka gå och lägga mig i tid ikväll.

Pussss och kram


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback