Ojz

DATUM: 2010-06-13 / TID: 00:29:04
">Vardag Kommentarer (0)

Idag har vart en konstig dag.
Allting började med att jag skulle till stallet. Efter det så åkte jag hem och väntade i 6 timmar för att
få träffa Freja och Fannie. Men vi kom överens över att det var onödigt att träffas då. Så jag satt och
vänta i 6 timmar helt i onödan. Då hade jag tråkigt och jag var sur och ledsen så jag åkte in till stan
och var med Tobbe och Tim. Dom spelade fotboll med en massa söta småungar vid A7. Sen senare runt
21.30 så kom det en massa andra grabbar. Då lira dom fotboll tillsammans. Och eftersom att jag inte
spelade fotboll, så stog jag still runt omkring 2 timmar, så jag såg helt serriöst ut som ett lik och jag var blå
i ansiktet och vit om händerna. Jag frös som bara tusan! Har aldrig frusit så mycket, jag kände inte ens när
Tobbe försökte värma min hand. Jag kände inte ens sticket i handen, usch vad läskigt det var.
Runt 22.00 fick Benny komma och hämta mig. När jag kom hem så hoppa jag in i duschen och satt där i 40
minuter och hade det varmaste på, så nu har jag brännskador, great.

Nu skall jag städa! Hörs snart igen


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback