Oh My God

DATUM: 2010-06-10 / TID: 22:36:27
">Vardag Kommentarer (0)

Helvete Lars-Olof säger jag bara!
Det här är inte bra, verkligen inte bra. Något som verkligen inte fick hända har nyss hänt.
Vet ni hur det känns när någon blir tillsammans med någon man verkligen inte kunde tänka sig?
Just det har hänt nu! Och jag mår inte bra för att det har blivit så, och jag kunde stoppa dem. Men jag
orkade inte ta tag i det. Utan dom kommer snart märka att det där känns fel och att de inte hör ihop.
Snäll jag känner mig nu, men det är faktiskt sanningen.

Imorgon börjar jag 09.00. Då skall vi ha engelska, sen svenska ( skall städa skåpen & lämna in böcker ),
sen har vi no och efter det slutar vi har jag för mig. Sjukt soft dag! Hänger med Vickan efter skolan
eftersom att hon skall ha tjejfest i morgonkväll, med några ifrån hennes klass och sen är jag bjuden också.
Men nu skall jag faktiskt ta och gå och lägga mig! Jag känner att jag behöver sova ut.

G o d n a t t



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback