Nu är jag i farten igen med mina jeadrans tester :$

DATUM: 2010-06-02 / TID: 21:12:00
">Vardag Kommentarer (0)
Förlåt, men jag måste ta en paus ifrån
pluggandet en liten stund.. så nu svarar jag
på ett test, IGEN !


KÄRLEK

gillar du någon just nu? – Ja det gör jag.

Har du någon kille just nu? - Nej, han lämna mig.

Har du dumpat någon? - Ja, men på ett moget sätt.

Har någon dumpat dej? - Haha, jo  

Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Ja ;d

Vem kramade du senast? – Min nalle

Är det okej att din kille strular med en annan tjej? – Om jag hade en skulle han fått en smäll på käften.

 

SKOLA

Har du fått göra om ett prov någon gång? - Jo, tyvärr

Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Får för det mesta bra på mina prov

Sköter du dej i skolan? –   För det mesta
 

har du tuggat tuggummi under skoltid? – Jodu, vanligtvis.

Haft mobilen på lektionstid? - Den hänger alltid med!

Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Snackar inte i tele på lektionstid precis

 

FAMILJ

Hur många är ni i din familj? -   Hos mamma ; 4 st Hos pappa ; 6 st

Trivs hemma? – Hos mamma gör jag, men lite fram och tillbaks hos pappa..

Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? Många gånger

Har skrikit och slagit din mamma? – Ja, man gör ju tillbaks

Har fått en rejäl utskällning på sistonde? – Nja,

Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv? - Jodu, det händer! ( men menar det inte )

Du älskar din familj oavsett vad som händer? – Älskar dom mest.

 

VÄNNER

Du har vänner? – Väldigt många och fina vänner

Du brukar vara med? – Allt och alla


Vem/vilka var du med sist? – Klassen

Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Går inte efter utseénde

Är det okej att ha kill-kompisar? – Brukar för det mesta umgås med killkompisar

Har du pussat någon av dina kompisar? - Klart jag har

Skulle du kunna döda någon av dina kompisar?  - Tänker aldrig döda någon, speciellt inte mina kompisar !

Har du blivit av med någon vän på sista tiden? – Jodu.. hu

FJORTIS

Är du duktig i skolan? – Jadå

Har du bra betyg? – Dom duger

Du sminkar dej varje dag? – Oftast

Putar med läpparna på kort? – Ahjmen gud, självklart inte

Tar kort på dina bröst? – Nej? Jag är väla inte dum heller

Använder foundation på läpparna? – Har inget att dölja där så, nej

Super dej packad varje helg? - Verkligen inte!

Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? – Plattar håret, men inte fjortisfrisyr ;s

Ditt hår e knallblont? - 
Nepp,

ALKOHOL

Har druckit alkohol? - Yes

När drack du alkohol senast? – Länge sen, jag är inte alkis

Vem bjöd dej på alkohol? Jadu, kommer inte ihåg, skriver inte upp det precis.

Vad var det för sorts alkohol? Sprit

brukar du dricka alkohol? – Nej

har du druckit öl? -  Jag har Smakat

Tycker du om öl? -  Nej det är F1 äckligt!


KRIMINELLT

Är det okej att vara kriminell? – Nja,
 
Vill du bli kriminell? - Nej, klarar mig bra utan det.

Varför gör du sånt här? – Men jag gör ju inte det, jeadrar vad man kan tjata.

Vad är inte okej med att vara kriminell? – Vet du väl själv.

Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? – Nej, så lat är jag inte.

Har du suttit i fängelset? - Haha, nej

Vill du hamna i fängelset? – Jo klart jag vill! Shit vilket dröm.. Men gud nej :)

DÅLIGA TIDER


Vart på dåligt humör den senaste tiden? – Yes, brukar va på dåligt humör (a)

När grät du senast? – Igår

Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? – Har gråtit i floder

Du har slagit ner någon? – Nja, med pungsparkar äger jag på.

Du har skadat någon med flit?  Inte skadat, men slagit

Har du någon gång viljat döda någon? Ja, men det är bara för stunden man vill.

Vem bråkade du senast med? Min lillebror xd

Du har blivit våldtagen? - Nej, 

 

ÖVRIGT

Motto? – " Lev dagen som om den vorde den sista "

Film? -  Hmm.. gud finns så många.

Musikgenre?  - Älskar allt typ

Lyssnade du på senast? – STARSTRUKK

Var det här kul? – Ganska, :D


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback