Nomnom..

DATUM: 2010-06-19 / TID: 13:21:37
">Vardag Kommentarer (0)

Hejsan på er, har nyss ätit potatisgratäng och lövbiff, så himla gott!
Skall snart börja fixa iordning mig inför att åka till Ica Maxi. Där skall Robins pappa hämta mig
och sen skall vi åka till folkracen och där träffar jag Robin, det skall bli riktigt kul.
Senare under dagen skall vi bada, det skall också bli kul. Skall se till att ta många fina kort som hamnar
på bloggen senare ikväll.

En utav mina favorit låtar nu, som jag snart lyssnat sönder.
Men här har ni den, och en liten rolig video ifrån Philip, så söt!

Travie McCoy -  Billionaire



En hälsning ifrån Philip
( Börjar bli populär på Youtube )


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback