Natti natti §

DATUM: 2010-06-19 / TID: 00:22:09
">Vardag Kommentarer (0)

Det blev ingen cykeltur för min del utan det blev en tråkig hemmakväll istället.
Satt och cama med Robin Brolin, flummisarna är igång. Robin och jag har bråkat en hel del och fick
för oss att vi aldrig mer skulle bi vänner igen. Men nu är vi bror och syster igen och jag skiter i vad alla
säger. Det är mitt liv och jag bestämmer själv hur jag vill ha det. Och Robin är en utav mina bästa
vänner och har en stor del i mitt hjärta och kommer han alltid att ha.

Imorgon skall jag sätta klockan på 09.00. Då skall jag fixa mig och dra in till stan för att
se på folkrace, för att Robin skall köra. Efter han kört så skall vi bada, iallfall vad vi tror.
Det skall bli askul. Grymt länge sen vi umgicks, så det ser jag fram emot. Imorgon kväll har jag inte stora
planer. Har blivit bjuden till Sara som fyller år imorgon, så får se om jag åker dit, om jag orkar.







Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback