Nämen Tjenare

DATUM: 2010-06-12 / TID: 00:19:19
">Vardag Kommentarer (0)

Kom nyss hem ifrån Victoria. Har haft tjejkväll med Victoria, Selma, Miranda, Malin, Meera och Molly.
Vi åt mat och spelade kubb, lekte lekar som spotta grodor, pricka hinkar med bollar och kört ob leken,
och sen så har vi snackat. Vi körde till och med Sanning eller Konka, haha. Kvällen har vart helt okej,
men det var lite synd att alla var så nere, trötta eller vad man skall säga.
Tog inte många kort alls! Tog bara något kort som ni ser. Sen så har Victoria några, hamnar väl på
facebook någon gång. Efter alla gått sin väg så hade jag och Victoria så himla kul! Vet inte vad som hände,
men jag fick värsta energikicken och börja dansa och sjunga, höhö. Sen så tog vi fina bilder, ait?

Skall faktiskt snart sove! Jag är astrött, natti


Malin, Miranda & Selmis

Vickan, Jag

Vickan, Jag

Vickan, Jag

Vickan, Jag

Vickan, Jag

Vickan, Jag

Vickan, Jag


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback