Myespyes

DATUM: 2010-06-24 / TID: 14:53:12
">Vardag Kommentarer (0)

Hej, skall snart iväg till Gustavsvik och träffa simlaget.
Har köpt något kött som liknar flintastek i smaken som jag skall grilla, m u m s s.
Sen skall jag ha baguette och grönsaker till, ännu godare. Efter grillningen skall jag helt klart bada, jippie.
Har faktiskt slitit mycket idag så jag måste bada. Har klippt gräset, vilket var för jobbigt, svettades som
en gris, mysigt va? Så det skall bli skönt att bada.

Mamma kom nyss in med min månadspeng, tack snuffi.
Vi skall ju åka till Kalmar på Tisdag, så behöver lite money så jag kan köpa lite stuffs.
Yeah yeah.. får väl stänga av den här apparaten och fixa iordning mig.
Puss & Kram / F




Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback