Mhhhhhh .. KAFFE

DATUM: 2010-06-30 / TID: 22:10:02
">Vardag Kommentarer (0)

Hejhopp, har typ hällt i mig grymt mycket kaffe den senaste timmen, mums!
Jag är något som kallas "Beroende", mycket beroende. Och det är inte okej, eller kanske.
Men iallfall idag så har jag varit med Robin Lekander och syskonen.
 Mindie är allergisk emot något, hennes ansikte, händer och fötter är svullna och det kliar som bara den. Hon gråter och skriker för det mesta och doktorerna vet inte vad det är, skumt! Det kommer ibland och sen så går det bort under några dagar.  Så ah.. Hon har varit med mig idag då. Vi hoppade studsmatta och då skadade jag ryggen (igen) Så nu kan jag knappt gå, så otroligt ont! Sen så har vi sprungit i vattenspridare, skoj!

Aj.. är inte så social, fast jag är hyper :o
Skall ut nu och vara med Robin Brolin, så vi hörs imorgon, för då skall jag hem till mamma.
Pusshej! Och godnatt.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback