Jag vill sove.. Godmorgon!

DATUM: 2010-06-11 / TID: 08:10:23
">Vardag Kommentarer (0)

Kom nyss på att det redan är en vecka sen jag åkte upp till Stockholm.
Tiden går så sjukt snabbt så jag blir helt förvirrad! Jag tycker faktiskt att det är lite läskigt.
Snart sitter jag där på äldreboende och spelar fia med knuff med min man eller någon random.
Jag tror faktiskt att det kommer gå hyffsat snabbt till det. Jag kanske redan skall börja tänka på vad jag vill
uppleva när jag är en gammal källing. Aj men gud.. nu får jag ta och tagga ner lite, haha.

Idag är det en väldigt soft dag, och det gillar vi stort.
Ikväll är det tjejkväll hos Victoria, eftersom att hon snart fyller år. Hoppas att det blir kul!
 Grattis i förskott min älsklingsvickan! ingen du, ingen jag.

Nu måste jag sminka mig och platta håret. See yaa later alligator!


Vadå " Hej flummisar "? Vickan, jag älskar dig mest min fru!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback