Jag är hemma! Och jag är superglad !

DATUM: 2010-06-07 / TID: 01:03:56
">Vardag Kommentarer (0)

Tjena snyggingar! Jag har stora nyheter att berätta för er.
Jag, Felicia Kristina Lydahl vann SMGULD! Förstår ni hur stolt jag är över mig själv?
Jag trodde att det skulle gå så dåligt för mig, men shit alabama vad duktig jag är. Kan jag bara inte inse?
Det var inte bara jag utan vi tog medaljer allihopa. Nina tog brons, Marcus tog brons och Alex tog
silver och guld. Och sen så vann vi lilla lagkampen, men vi körde mixat lag så vi fick inte medalj & det suger.
Men ett stort grattis till oss alla och ett stort tack för den här helgen Nina, Marcus och Alex.
Ni är guld värda mina fina! Pussar och kramar till er.

Som sagt, vad kan jag säga? Jag är jätte glad, mår bra och att jag är extremt trött!
Jag har också jätte ont i halsen eftersom att jag och Nina verkligen har legat på marken och skrattat ihjäl
oss i stort sätt hela tiden sen i Fredags, jag tror att jag aldrig skrattat såhär mycket i hela mitt liv!
Nina, tack för all underhållning och alla våra garvattacker, jag älskar dig.
Annars så har väl resan ifrån Gotland till Stockholm-Västerås gått jätte bra fast vi inte hade några
vuxna med oss. Vi klarade precis allt, så duktiga så! Tack än en gång.

Båtresan hem så umgicks jag med Tobbe Busunge.
Jag snodde hans mobil och läste hans sms. Allt slöt med att han fick vara en "berättare" och läsa
upp sina konversationer med 2 styckna ur hans inkorg, shit vad pervers han är!
Så hela båtresan gick ut på att jag var riktigt nyfiken och helt inne i Tobbes snack, fett skoj var det.

Och nu ligger jag här i min säng, trött som bara den!
Skönt att vara hemma men ändå inte, har saknat min familj en liten aning, men jag skulle lätt
kunna bo såhär igen.

Hörs i morgon Godnatt!
Här är lite bilder ifrån resan. ( Förlåt tog inte några när vi var med i SM, HAHA )


Nina flummunge på " Pizza Hut "

En skön morgon utanför våran stuga på Campingen.
På bild : Nina, Alex och Marcus

Somriga Nina

Hallstahammars fina natur

Hallstahammars fina natur

Sötnos Nina!

Jag var lite påtänd.. kanske?

Jag blev faktiskt trött efter en snabbis!

Nina blev avundsjuk och testade samma sak!

Jag gick vidare till en vacker stolpe! Den var fiiiiin

Nina typ dog utav garv?

Alex brände upp en blomma, som jag gav till honom.

Marcus fick för sig att han var "söt"

Sist men inte minst, Tobbe på båten!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback