Inget blir som man tänkt sig

DATUM: 2010-06-16 / TID: 21:14:17
">Vardag Kommentarer (0)

Hej igen, stora ändringar, kom nyss hem ifrån Victoria eftersom att hon inte mår bra.
Skittråkigt eftersom att vi hade satt upp tält och allt, men aja. Det får vi göra någonannan gång,
krya på dig gumman. Vi kanske kan hitta på något imorgon istället, om du mår bättre alltså.

Ahapp vad skall man göra nu? Sitter och ser på Tillbaka till framtiden 3 med William.
Funderar på att baka en sockerkaka för jag är verkligen sugen på något, misstolka inte tack.
Det skulle vara gott med en sockerkaksbit och te till, mmmums!
Men frågan är om jag orkar resa på mig, är faktiskt trött fast jag sovit ganska mycket idag.
Hmm, skall jag baka sockerkaka eller inte?
Ja, nej, ja, nej, ja, nej, JA! Okej.. det blir nog så iallfall.
Hör av mig i natt, shullahej.




Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback