Ibland vill man bara spola tillbaks tiden

DATUM: 2010-06-16 / TID: 02:32:01
">Vardag Kommentarer (0)

Hejsvejjs, ligger här i sängen och chattar med Maja ♥
Vi snackar om gamla tider och har kommit på att tiden går så oerhört fort, och snart sitter vi där långt
ifrån varanda på något äldrehem, visst är det lite läskigt? Och hemskt på samma gång..
Vill verkligen inte bli vuxen, shit vilket big big ansvar man får då, aja sånt är livet.

Lite om avslutningen. Det var inte så hemskt speciellt. Alla samlades i Almedalen och kören sjöng.
Jag och Maja gick runt lite och kom på att det här minsann inte var en sommaravslutning,
utan en "snoravslutning" Haha, gud så kul.. Vad mer då? Vi fick våra betyg och kramade om alla.
Sen så åkte jag med Victoria och Mami 2 till ÖoB, där flummade jag och Vickan överdrivet mycket!

Vickan: Vi åker och äter korv!
Felicia: Jag vill ha korv med mos.
Vickan: Du skall få " Korv med Muss "
Felicia: AAASGARV

Vi åt våran " korv med muss " Och sen så skjutsade dom hem mig. Då gick jag in och la mig i sängen
och somnade ganska fort mellan filmernas tråkiga scener. På kvällen drog jag till farmor och vi tog en sväng
ner till hamnen och tog en glass på glassbaren. Vi satt där någon timme i solen och glodde på folk, mysigt värre.
Tack för kvällen farmor, du är för rolig! Jag älskar dig.

Aj, om man skulle ta och sove? Klockan är ju i stort sett halv tre. Hörs i morgon, g o o o d n a t t

Väääldigt gammal ugly bild på mig, men maja är söt! Loveu


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback