I know that you liked it ;)

DATUM: 2010-06-14 / TID: 16:06:57
">Vardag Kommentarer (0)

Har haft en mysig dag med klassen ute i Tofta. Men man kan säga att jag skämt ut mig stort ett par antal
gånger. Jag och några tjejer skulle bada och en kille råka vara med. Och innan hade jag varnat tjejerna
att min bikini kanske inte var den bästa att bada i. Och när jag väl skulle dyka i så åkte min bikini upp och
jag tänkte inte mer på det utan när jag kommer upp så skriker alla att jag visar pattarna, inte bara för
tjejerna utan också för den här killen. Och han titta bort och tyckte det var pinsamt, sen så dök jag i igen bara
för att jag skämdes. Och sen upp igen, och vad gjorde jag inte då.. visade en än gång.
Ajfan, vad det var pinsamt. Aja jag förgyllde väl hans dag antar jag, haha.

Jag är faktiskt på bra humör och vääääldigt flummig. Kanske drar ut en stund.. men det skulle
vart skönt att bara vara inne i mitt rum och dansa runt till flummusik, det får nog bli så.
Hör av mig sen, och skall försöka få tag på bilder ifrån idag, hejsvejs.




Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback