Hoppas verkligen att jag lyckas nu !

DATUM: 2010-06-02 / TID: 19:15:16
">Vardag Kommentarer (0)

Tjena allesammans. Sitter här och pluggar sen några timmar tillbaks.
Tror jag har koll på läget nu och att jag skrivit hyffsat bra saker. Skall ju läsa på hela kvällen,
men nu har jag i stort sett svarat på exakt alla frågor inom hinduismen och buddhismen vilket jag är stolt över,
nu hoppas jag att jag minns allting också, kan bli svårt! Men brukar komma ihåg saker,
iallfall när det gäller skolan.

Idag så släpptes ju biljetterna till Eclipse som är den tredje twiligtfilmen.
Vi skall se premiären som är den 29/6 klockan 23.59 så
jag och Maja sprang ifrån bildsalen till skolans datorer bara för att beställa platser.
Vi bokade 5 stycken i mitten fall i fall liksom, för snart lär dom vara slutsålda.
Det skall bli grymt kul att se den! Plus att vi har alla twiligt fan ifrån vår klass bakom oss så det blir kul.

Hör av mig senare för nu MÅSTE jag fortsätta plugga, sen skall jag ut en stund och träna..
faktiskt inte träna på det sättet utan träna på SO ! Haha.

Pusshej!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback