Helvete :'(

DATUM: 2010-06-01 / TID: 22:36:17
">Vardag Kommentarer (0)

USCH VAD JAG HATAR DEN HÄR KVÄLLEN!

Jag har pluggat hela kvällen men jag känner att jag inte kommer någonstans.
Jag orkar inte plugga mer för jag behöver min sömn :(! Får plugga på SO;n hela eftermiddagen i morgon och
hela natten. För jag orkar verkligen inte mer nu..

Förlåt, men orkar verkligen inte berätta om dagen, allt har bara vart soft helt enkelt.
Jag har också gjort en grupp på facebook som heter " Ner på huk sug min kuk".
Jag och Lisa planerade lite och det blev som det blev, det är bara skämt! Gå med eller skit i det
vilket bryr jag mig inte om. Vi gjorde den för att få ett gott skratt för kvällen/natten.

Måste läsa igenom några gånger igen i SO boken, sen måste jag verkligen SOVA.

Godnatt! , Hörs! ( Roligt inlägg )


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback