Hejdå Gotland, Hejsan Stockholm

DATUM: 2010-06-04 / TID: 07:53:44
">Vardag Kommentarer (0)

Idag skall jag åka till Hallstahammar med Nina, Marcus och Alex. Så måste tyvärr ta med all
packning till skolan, lite pinsamt kanske. Båten går runt 13.00 så vi måste sluta skolan
redan 11.30. Sen blir det en lång båtresa med lilla båten, jag kommer spy helt serriöst.
Efter båtresan skall vi ta bussen in till Stockholm City, då skall vi sitta på terminalen ett tag och vänta på
våran andra buss som skall ta oss till Hallstahammar som ligger i Västerås. Är väl framme någon gång
på kvällen antar jag. Vi skall bo i en stuga och vi måste ha jeavligt stort ansvar. För vi har ingen vuxen med
oss vilket skall bli riktigt kul. Shit vad flummiga jag och Nina kommer vara den här helgen,
som vanligt. Hoppas verkligen att det kommer gå bra på oss i tävlingarna. Jag bryr mig inte om vilken plats
jag kommer på, det är min första tävling och redan SM! Så jag skall tävla emot mig själv och vara glad över
att jag ställde upp. 

Förhoppningsvis kommer jag ta en massa bilder, om jag hinner fixa batterier. För just nu har jag inte
några alls. Men det skall jag nog lösa på något sätt. För kan ju inte komma hem utan bilder!

Jag kommer inte ha tillgång till data ( inte vad jag vet iallafall ). Men jag hör av mig så fort jag bara kan.
Hoppas att ni sötnosar kommer ha det grymt bra den här helgen, för det skall jag ha!
Pussar och kramar till er.  

Jag diggar dig



Alice, Alva, Frida, Marcus, Josefine,
Jag och Nina

Oj vilken bra kvalité på bilden!
Skitsamma, det är iallafall en fina personer på bilden.
+ att det är mitt fensimlag! ( några fattas )


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback